Acile ne zaman gitsem alt muayane yapıyorlar ve haklılar. Karın ultrason rahim ağzı ölçüsünü vs doğru vermiyor. Bu zamana kadar da hiçbir sorun yaşamadım. Kimse senelerce okumuş doktorlardan daha iyi bilemez. Ben doktoruma sorun olur mu alt muayane dediğimde onlar koca karı lafları ben bunca sene bunca kitabı boşuna okumadım. Ne sana zarar verecek ne bebeğe zarar verecek birşey yapmayız dediler. Kiii haklılar. Onlar bizim için uğraşıyorlar. Ne diye zarar verecek birşey yapsınlar çok mantıksız…