edanur44 Kızlar dua edin bana yarın doğumum olacak riske atmamak için doktor alalım dedi serkljlıyım dikişlerim incelmiş baya dua istiyorum sizden 🙏🙏🙏
Nuraysss edanur44 kzum hayirli olsun bnde serklajliyim, doktorumuz o haftada dikisi alip normale birakalim dedi, sadece dikiste problem gordugu icin mi oyle bi karar verdi
Ozlemytncy1 edanur44 kilosu gayet iyi maşallah, benim kızım 39. Haftada 2750 doğdu kuvöze girmedi çok şükür. İçini ferah tut Allahın izniyle her şey çok güzel olucak 🤍🧿🌹
Aysee___34 edanur44 sezeryanmi oldun canım bnde erkn doğum riksi var 36 beklemen lazım dedi korkuyorum
edanur44 Ada9y dün 2800 demişti doktorum doğdu 3 kilo 200 gram çok şükür iyi yanımda küveze almadılar ama sütüm gelmedi hemen mama veriyoruz göğsümü tutmuyor
edanur44 Nuraysss dikişlerim artık asagı iyice sarkmıştı riske atamam daha fazla dedi çünkü ilk oğlumda erken doğdu çok şükür aldım kucağıma darısı size ❤️
edanur44 Dilek_ackbas amin canım amın ben aldım kucağıma yanımda çok şükür iyi durumu da şimdilik benim ağrılarım çok işte