Kızlar sabah kontrolüm vardı 34+6 yım erken doğum riski olduğu için her hafta kontrolüm oluyor. Kontrolde nstde sancı çıkmadı aşağıdan da muayene olmadım. Doktor sadece serviks kısalmış dedi geçen haftada aşağıdan muayenede çok yumuşamış doğum olabilir demişti ciğer geliştirici iğne olmuştum. Ama bir hafta geçti bir şey olmadı.
Bugün hastaneden çıktık eve dönerken arabada sancım başladı doğum sancısı mı anlamıyorum büyük tuvaletim gelince kabızken çok benzer sancım oluyor ona benziyor ama bi an dayanamadım mesela arka koltuğa geçip yattım. Eve gidelim dedim eşime tuvaletim var sanırım diye. Son zamanlarda tuvalet sorunu da yaşadığım için anlayamıyorum. Eve geldik 2 saat oldu ama sancı geçmedi tuvalete de girmedim. Ara ara yine geliyor. Karnım sert değil tam tersi normalden yumuşak. Kaşığımda ağrı arabada vardı ama evde geçti.
Doğum sancısı nasıl bir şey acaba? Şu an yaşadığım o mu anlayamadım. Lütfen bilenler tarif edebilir mi?
Su nişan gelmedi. Hastaneye gidince hemen aşağıdan muayene ediyorlar bıktım artık doğumu da tetikler diye korkuyorum. Bebek iki hafta daha dayansın istiyorum.