Cnsy00 Kızlar 35. Haftadayım artık zorlanmaya başladım iki hafta sağlık ocağından rapor alsam sorun olur mu bu arada memurum o yüzden soruyorum
Erayrahime Cnsy00 alabilirsin canım 32 haftamda aldım ben raporu. Ama kadın Doğumdan alsan daha iyi olur 37 den sonra mı doğum izinlerini kullanmak istiyorsun
Cnsy00 Erayrahime evet canım kendi doktorum klinik o veremiyor bende o yüzden sağlık ocağından alıyım dedim son 10 günüm kaldı zaten