olmezbusra11 Kızlar 29+6yiz göbeğin asagida duruyor diyorlar, öyle mı sizce ve öyleyse bir sorun olur mu ?
HD1- olmezbusra11 siz ve bebeğiniz herhangi bir rahatsızlık hissetmiyorsa herhangi bir sorunu yoktur. Üstelik bu haftaya kadar bir sorun olsaydı doktor mutlaka bilgi verirdi⚘️⚘️
yagizegemom olmezbusra11 bende hep aşağıda hissediyorum canıö doktor bi sıkıntı yok dediyse kimseyi dinleme benimde en son kafası yukarıdaydı şuan nerde napıyo hiç bilmiyorum 😂cinsiyet erkek mi🥰
dahabirmavi olmezbusra11 merhaba elbiseniz nerden acaba bu arada göbeğiniz çok tatlı sağlıkla kavuşun 🥰
Prenses34_annesi olmezbusra11 hiçbir ağrın sızın yoksa bebeğim ve seni insan hiçbir şekilde sorun yok canım benim kimsenin dediğini takma benim mesela karnımın aşağıda olup olmadığını ben anlayamıyordum sonuçta habire görüyor insan gözü alışıyor bugün hamilelik izlenimi için sağlık ocağına gittiğimde sağlık ocağındaki ebem söyledi ban da senin karnın aşağıya inmiş bayağı dedi normalde göğüs altı şiş olması gerekiyormuş zaten doğumumuz yaklaştı rabbimin izniyle normal karşıladı 35+2 haftalık olduk biz Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🥰
olmezbusra11 HD1- kesinlikle hep böyleydi ve doktorun aksi hicbsey söylemedi çok şükür, pozisyonu ters dedi başı yukarda dedi geçen hafta gittiğimde acaba ondan öyle görünüyor olabilir mi diye düşünüyorum ama bilmiyorum tabi ki
HD1- olmezbusra11 benimde bebek aşağıda harekelri hep orda hissederim üstelik ama hiçbir sorunu yok çok şükür. Bazı kişiler doğuma yakın bebek aşağı düşsün diye her yolu denelerler🥴
olmezbusra11 HD1- haklısın canım bend genelde aşağıda hissediyorum hareketlerini bazen göbek deliğinin üzerinde hissediyorum ☺️
Asyabuse Ay sen hamile kalda seninki üstte olsun diyiverseydin. Ula sananee isterse yanda durur çocuğumun paşa gönlü nerde isterde takılıyor işte 🙄🙄🙄 amaan çok biliyolar her haltı
busra14044 olmezbusra11 banada öyle deyip durdular erken dogurursun falan diyende oldu ama 34 haftaya geldik şükür doktora da sordum göbeğim biraz aşağıda gibi bir sorun olur mu dedim yok normal bir durum herhangi bir sıkıntı yok onunla alakası yok dedi