Bu sabah sağlık ocağından aradılar yarın sabah aç karınla gel kan değerlerine bakalım dediler. Birde 22. Haftada sana tetenoz aşısı yapalım dediler.(şuan 20.haftadayim) tetonoz aşısı şuan elimizde yok ama gel bı konuşalım dediler yeni çıkan aşılar yokmuş eskisinimi yaparlar acaba
Aşı olan varmı aranızda