baslnhan Anneler merhaba 💓 son adet tarihiniz nedir kaç haftalık hamilesiniz? bebeklerinizin kalp atışlarını duydunuz mu? nasıl geçiyor ilk haftalar? belki aynı olanlar vardır haydi tanışalım 🤩 ben 6+1 haftalık hamileyim son adet tarihim 27 kasım
Poncik38 baslnhan merhaba 🥰 24 kasim son adetim tarihim. 6+4 haftalık olduk . Henüz kontrole ultrasyona gidemedik . Ayın 19unda randevumuz var insallah. Hafif hafif sancılar oluyor arada . Bide çok halsizlik var.
Sinem0135 baslnhan 29 Kasım son regl tarihim . 5 hafta 6 günlük hamileyim . Sabahları mide bulantım oluyor 1 hafta kadar da aktif kanamalarım oldu . Yarın kontrolüm var kalp atışı için . İnşallah herşey yolundadır 🤲🏻❤️
gizem3572 baslnhan son adt tarihi 24 kasim 6+4 gunluguz keseyi gorduk ama kalp atisini duymadim daha biraz endiseliyim hayirlisi artik 🤲🥰
Ayseciik 10 Kasım son adet tarihim çok kötü geçiyor felâket migdem bulaniyor hicbirsey yiyemiyorum çökmüş durumdayim hayattan zevk almıyorum resmen
Aselyusra Ayseciik benim de 11 Kasım çok yakın gidiyoruz. Acaba son zamanlarda git gide bulantınızın arttığını mı hissediyorsunuz azaldığını mı.
baslnhan Poncik38 aa ne güzel 3 gün aramız sağlıkla gelsinler bende 5+2 de gittim ilk kontrolüme ayın 13 ünde kalp atışı için çağırdı bende de halsizlik var bir de uykusuzluk gece çok sık uyanıyorum 🥺
Cansu1_ Merhabalar benim de son adet tarihim 11 Kasım tüp bebek tabi benim sürecim suan 8 haftalık . Bi kaç kere mide bulantım oldu onun dışında sanki hep adet olacakmışım gibi oluyor. Zor bi süreç hergün kontrol edesin geliyor kalp atışını :)
baslnhan Cansu1_ hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 sizi anlayabiliyorum benimde bundan önce bir kaybım oldu düşük yaptım 6 haftalıktı banada sürekli kanamam olacakmış gibi geliyor psikolojik olarak 🥺
baslnhan Sinem0135 hayırlı olsun öncelikle aramız 2 günmüş umarım her şey yolundadır sağlıkla gelsin 🙏🏻 benimde cuma günü randevum
Merve10 Sinem0135 canım kanamaların yoğunluğu neydi bende 6+3 bugün kanamam oldu doktorw gittm hemen kese ve bebek sağlıklı dedi. Coraspirin kullandınız mı bununla bir ilgisi varmıdır kanamanın
Tgc16 Sinem0135 Benimde geçen hafta 3-4 gün hep kanama oldu ama doktorlar gayet normal dediler. Progestan hapı ve iğnesini kullandım. Şuan iyi bugün kalp atışını duyduk ama kanamanın sebebini söylemediler bize.
Esma60 Tuba00 ayy ılk benımde cok sırtım agrıdı ılk gebelıgımde belım agrırdı ama bunda hep sırtım agrıdı
baslnhan gizem3572 hayırlı olsun sağlıcakla gelsin 🙏🏻 neredeyse hepimizin günleri çok yakın birbirine umarım bu süreci beraber geçiririz 🥰 bizde cuma günü gideceğiz kalp atışları için endişeleniyoruz doğal olarak
Sinem0135 baslnhan amin kuzum inşallah daha önce bir kaybım oldu . Ama bu sefer Allah’ın iznlyle olacak 🤲🏻 umarım sende kontrole gidince güzel sonuçlar alırsın
baslnhan Sinem0135 inşallah teşekkür ederim benimde nisan ayında bir kaybım oldu çok zor bir süreç Allah korusun tüm bebekleri 🙏🏻
Poncik38 baslnhan inşallah hayirlisiyla kucağımıza almak nasip olur . Benim ikinci bu . İlk hamileligimde hiç böyle sancılar, bulantılar felan olmuyordu . Bu daha farklı ve zor geciyor ya
Baahaarrr baslnhan son Adet tarihim 25. kasım ☺️ 6+3 olduk biz 🫀 ama adet düzensizliği vardı bende.. geçen hafta perşembe keseyi gördük çok şükür.. bebişi ve kalp atışını ne zaman görürüz duyarız ? 19.01 de Kadın doktoruna gideceğim zaman geçmiyor sanki ❤️
baslnhan Baahaarrr hayırlı olsun 🧿 benimde adet düzensizliğim var ama ekim ve kasım ayında düzenli olmuştum o yüzden haftasıyla uyumlu göründü 6-7 haftada duyuluyor kalp atışı doktorum cuma günü çağırdı beni 6+5 olacağım evet haklısın ilk zamanlar hiç geçmiyor gibi bir an önce büyüsün istiyorum 🤩