Melikesare ya lütfen üzülmeyin kıyamam😇 insanlar sürekli bir şeyler diyorlar zaten bana da karnın çok büyük ikiz mi çok kilo almışsın bebeğinde sorun olmadığına emin misin bu kadar büyük karın normal değil falan diyorlar. İnsanları susturamıyorsun ki bu kadar hamilelik stresinin içinde bir de onlarla uğraşıyoruz o yüzden kimseyi dinlemeyin hamileliğinizin tadını çıkarın zaten riskli haftalar geçmiş bu haftalarda doğan bebeklerin nerdeyse hepsi yaşıyor o yüzden artık rahat olun🥰