Ben bi kadını takıp ediyordum ıkı normal dogum yapmış hastanede sancısı var yatısı yapıldı açılması da var ama bebek ters sezeryan hazırlıkları yapıldı daha sonra doktor tekrar kontrole aldı kqdını bebek dondu sonra sancışarı hızlandı ve normal dogurdu doğum anında bile döndü bebek sancı gününüze kadar hemen sezeryan okey vermeyın derım