Aysecan0335 Esracaa1 banada yaptır dedi ama herhangi bit sebep söylemedi heralde her gebesine söylüyor diye düşündüm , size neden söyledi acaba ben henüz yaptırmadım
Esraliiii Esracaa1 yaptırdım kalpte parlaklık vardı ama cok şükür bebeğin kalbinde bir sıkıntı yok demişti çocuk kardiyoloji yolluyorlar
[silindi] Esracaa1 bebeğimin kalbinde delik ve damarlarda sıkıntı olduğunu düşünerek perinatoloji çoçuk kardiyolojisine yolladı yaklaşık 4 kere falan gittim 2 haftada bi çok şükür delik kapandı damarda da sıkıntı çıkmadı düzeldi
Lunaaa92 Honeymom17 merhaba bende de parlaklık çıkmıştı ama hiç yönlendirmediler fetal ekoya sonra parlaklık kayboldu ama bi sorun yaşadınız mı ?