Selamlar kızlar. Bugün 15.günüm, adetin ilk gününden itibaren. Bir yumurtam oluşmuş sağda ve 14 ml dedi doktor. İki gün sonra tekrar çağırdı. Hem bir yumurta olması hem boyutu endişelendirdi biraz. Bu arada 35 günde bir oluyor ortalama adetim. Sizce büyür mü daha, Bi de takviye olarak ne tavsiye edersiniz?