Zuzuu86 KIZLAR GEÇEN HAFTA KONTROL SAYILIYODU GITTIM MUAYENEYE 10 GÜNÜ GEÇMEMİŞTİ ÇÜNKÜ BU HAFTA TEKRAR ÇAĞARDI DOKTOR KONTROL OLAR MI GIDICEM YOKSA NORMAL MUAYENE Mİ YANI ÜCRETLİ Mİ ACABA SİZLER SON HAFTALARDA NASIL DEVAM ETTİNİZ ?
Zuzuu86 Canım gecen hafta o şekilde gıttım zaten bu hafta tekrar çağardı doktor yanı haftaya doğumun var doktor kendi çağardı ıcın ücretsiz olabılme ihtimalı var mı yoksa ücretli mi olur muayene
Umay-58 Zuzuu86 ödeme yaptığınız gün 1. Gün olmak üzere toplamda 10 gün ücretsiz muayene olursunuz 11. Günden itibaren ödeme yaparsınız
Zuzuu86 Sbahcivanlarr muhtemelen arkadaşım 🤷♀️yapcak bısey yok artık son zam etkılemıcek benı dedım ama son kez verelım bakalım 😅☺️
Sbahcivanlarr Zuzuu86 36dayim ve bu zamana kadar tahlillerimi devlette yaptım. Cumartesi ilk defa nst ye bağladılar, tahlil alındı vs. 1500 lira muayeneyle birlikte 😂😂😂 benim de son olur inşallah
Zuzuu86 Sbahcivanlarr bende tahlillerimi sağlık ocağında yaptırdım hep canım , yapcak bısey yok artık bereketlı gelsin bebişlerimiz 🥰 hayırla sağlıkla gelsinler🙏🏻❤️
Zuzuu86 Umay-58 Teşekkürler canım 🥰 yanı normalde sistemin böyle olduğunu biliyorum sadece merak ettıgım doktor haftaya tekrar gelıceksın deyince acaba doktor cagardıgı ıcın bırde son muayene olduğu ıcın para vermem gerekır mı acaba dedım 🤗