Dilank- Kızlar çok hastayim.ust solunum yolu enfeksiyonu yaşıyorum , çok fazla öksürük ve halsizlik var doktor bu ilaclari verdi ama korkuyorum lütfen yardım eder misiniz kullandiniz mi daha önce bı sıkıntı yaşadınız mı
srny amoklavin kullanabilirsiniz güvenli ama sinecod için aynı şeyi söyelemeyeceğim zaten öksürük için ballı süt, ıhlamur filan içseniz daha iyi. antibiyotiği kullanın ama
Dilank- srny içtim ama hepsini denedim neler nelrr atlatamiyorum çok teşekkür ederim sinecod kullanmayı hiç istemedim zaten recetesini okuduktan sonra çok sağolun