Elifakbulut Tetanoz aşısı vurulmayan varmı ben 24 haftalık hamileyim 20. Haftalarda vurulması gerekiyomuş galiba vurulmam da bir tehlike arz edermi
[silindi] Elifakbulut ben ilkinde vurulmuştum ama bu sefer vurulmadım. Aşıların toplatılma olaylarından sonra doktorum vurulma dedi🤷🏼♀️
Misramisra Elifakbulut vurulursan kafan rahat eder bence. Ben vuruldum 5 sene koruyor hem bebeği hem seni.
ddilaraas Bende hala kararsızım ama biz olmazsak bebek doğuyunca bebeğe yapılıyomus aynı aşı. Bebısıme vurulmasından sa ben vurulurum daha iyi bılemıyorum ne kadar doğru doktoruna sorabılen varsa sorsun lutfen😂❤️
Medinedogru03 Elifakbulut ne olacak ya Bn 32 haftamdayim hiç vurulmadım doktorum bisey demedi yap falan diye
Hilal2 Doktorum hastane dışı bi yerde doğum yapar mikrop kaparsın diye oluyor bence gerek yok olma dedi olmayacagım
Busel Elifakbulut bende senle aynıyım napsam hala bilmiyorum toplatilmadan önce vurulabilirsin demişti doktor daha sonra sormadım
Elifakbulut Busel Bugün gittim sağlıkocağına doktora sordum siz bilirsiniz dedi bende vurulmadım . Biraz aşılardan tedirginim haftam geçti için. Aksi bi durum olsun istemiyorum
AycanFb Elifakbulut Sağlık ocağında ki hemşire 32.haftaya kadar vaktin var demişti diye hatırlıyorum bugün beni tekrardan aradı cuma günü gidip vurulacağım. Toplatıldı sonrasında yenileri geldi.
AycanFb Elifakbulut 23+4deyim 20.haftadan beri gideceğim bi gidemedim pilatese falan gittiğim için genelde erteledim kol çalışmalarıda yaptığım için geçen haftada şehir dışına çıktım yaptıramadım kısmet bu cumaya dedik bakalım :)
Melld Bugun vuruldum yalnizca tetanoz istedi benim doktorum tetavax isminde .. 23.haftamdayim tek doz.
ozgegundogdu1903 Elifakbulut bende aynı durumdayım bugün konuştum ebeyle bi sorun olmayacağını söyledi yarın vurulacağım