Benim ilk gebeliğim sıkıntılıydı dış gebelik geçirdim 8 gün hastanede yattım toparlanma süreci falan psikolojim çok bozulmuştu sürekli yedim 10 kilo o dönemde aldım 79 la tekrar hamile kaldım şuan 32+4 ve ben 94 kiloyum aslında aşırıda yemiyorum ama bünye kiloya elverişli Buda canımı sıkıyor hiçbir şey giymek bir yere gitmek istemiyorum çevremdeki herkeste aşırı kilo aldın biz 4,5 kilo almıştık 9 ay boyunca falan diyor