Ozgee123 Normalde doktorum decavit yazıyor ama ben bu hapın içeriği daha zengin diye bundan yazdırcam bu hapı kullanırken -devit 3 damla kullanıyormusunuz? -birde demir ilacı(kan)kullanıyormusunuz ben feremat kullanıyorum
Cns_yldz13 Ozgee123 evet demir kullanıyorum ferrum diye, ayrıca d vitaminide alıyorum ocean mommy kullanırken
Dorukkusumm Ozgee123 bende ocean mummy balık yağlı olanı kullanıyorum 1 hafta önce de Ferrum’un şişe olanı verdi doktorum..
Ozgee123 Soruyorumm [silindi] Cns_yldz13 banada devletteki decavit yazıyoe ama baktım çok yetersiz geldi diğer haplara göre içeriği başka doktorda vifolic önermişti ocean momyle karşılaştırdım iöerik olarak güzel bir hap
Ozgee123 Ozgee123 Cns_yldz13 Soruyorumm [silindi] birde hapın kutusu nasıl peki pembe renk olanmı yada varsa fotoğrafını atabilirmisiniz reçetesizya yanlış ilaç almıyım rengi pembemi kutusunun
Cns_yldz13 Ozgee123 ocean baya iyi evet içerği zengin ve bir cok vitamine göre fiyatı uygun 109₺ alıyorum ben
Ozgee123 Dorukkusumm EfnanUmay23 Cns_yldz13 Cns_yldz13 teşekkürler peki devit 3 damlada kullanıyormusunuz bununla birlikte ektra
EfnanUmay23 Bende ocean mummy kullanıyorm Coledan ve ferrum kullanıyorum ☺️ demir eksikliği olduğu için bu ay ferrumu günde 2ye çıkardık 😔
EfnanUmay23 Ozgee123 Devit 3 dediğiniz Coledan oluyor galiba 3 damla suya damlatıp içiyorum ben tok karına günde 1 defa ☺️
Autumn89 Ozgee123 feramat ı bende kullaniyorum kan ilaci olarak vermisti doktorum.ama demir ilacinada eşdegermiş ayriyeten demir kullanilmiyor ozaman demir ihtiyaci halinde bilemedm😀hangi zaman diliminde ne sekilde kullaniyorsunuz ilacı?