nurrr123 NurEto benim de fazlasıyla kaşıntim vardı hamile olduğumu öğrendim bir kaç gün sonra. Yani kaşıntı gebelik belirtisi diye biliyorum
Zln2152 NurEto enfeksiyon kapmış olabilirsiniz kaşıntının gebelik belirtisi ile bir alakası yok çünkü
Kalbiimde2can Kesinlikle kasinti bi gebelik belirtisi degildir. Büyük ihtimal enfeksiyon kapmis olabilirsiniz