Melike3435 Kızlar selam , Gonal f e başladım . 3. Günüm bugün. Süreç nasıl oluyor? Gonal f den sonra yumurta olgunluğa ulaşınca çatlatma iğnesi mi yapılacak? Doktora çarşamba gidince soracağım ancak öncesinde bu süreci geçirenlere sormak istedim.
Ceyda76 Melike3435 eğer çatlatma aşılama tedavısındeysen oyle yumurta 18-22 arasında olunca çatlatma olacak .Tup bebekte ıse bıraz daha Farklı ılerlıyor daha başka ıgnelrrde var
Nes_97 Melike3435 ben kullandım. Yumurta geliştikten sonda çatlatma iğnesi verdi. 2 gün sonra aşılama oldu ve tuttu çok şükür. İlk demem bu arada
Melike3435 Ceyda76 teşekkürler. Evet henüz ilk defa kullanıyorum. Tüp bebek tedavisi değil. Yumurta olgunlaşınca çatlatma yapılacak o zaman , değil mi ?
Melike3435 Nes_97 ben de 80 im . Vermeye çalışıyorum ama pco ve insülin direncim de var maalesef. Çok sevindim sizin adınıza 🙏 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Nes_97 Melike3435 Bende de pcos var ama insilün direnci yok. 16 yaşında başladım doğum kontrol kullandım. Hormonlar düzenlendi dediler. Evlendikten sonra 65 ten 75 e yükseldim. Baktım olacak gibi değil hamilelik olmadı 5 kilo verdim. Abur cubur, şekerleme ve ekmeği kestim. İnşallah Rabbim gönlünüze göre verir. Pcos ta kilo yumurtalığa baskı yapıyo diyolar. Mümkün olduğunca ver kilo dedi doktor
twinsmom_ Melike3435 benimde bugün gonalf iğne de 7. Günüm 16:30 da ikinci kontrolüm var ilk kontrol de 3 tane yumurta vardı bugün doktor ne gerekiyorsa söyler sanırım aşamaları bende merak ediyorum bakalım inşallah güzel sonuçlar alırız 😇🙏🏻
Melike3435 twinsmom_ benim de çarşamba günü ilk kontrolüm var. İğnenin 5. Günü olacak. Umarım güzel sonuçlar alırız. Birlikte takip edelim süreçleri. Haberleşelim 🌸
Novamomy Ben kullandığımda doktorum belirli günlerde ultrason muayenesine aldı yumurta olgunluklarına göre karar veriyo birden çok yumurta olunca onların da olgunlaşması ıcın gonolof a devam edebilir yumurta toplama olgunluğuna gelince 48 saat öncesinde ovitrelle gibi çatlatma iğnesi verip siz yapıyorsunuz ve yumurta toplama zamanı veriyor