Kızlar 5+5 teyim. 26 aralıkta gebeliğimi öğrendim. İki günde bir 2 kattan fazla arttı. En son 3 ocakta 1640 çıktı. Çarşamba günü randevum var. Öncesinde iki düşüğüm olduğu için şuan çok tedirginim. Progestan iğne kullanıyorum ve bir kaç ilaç. Kanamam yok. Doktora henüz görünemediğim için endişeliyim. Kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum. Sizce kötü bişey olsaydı belirti olur muydu ? Daha önce hiç kese görmedim o yüzden daha da tedirginim. Ya olmazsa ya kimyasala dönmüşse diye. Kasık ağrım da yok hiç. Sadece göğüslerim şiş o kadar. Sizce kötü bişey olsaydı belli eder miydi kendini ?