Edolili Elifklyc 38+6 da oldum ilkini. Kendim çok ısrar etmiştim çok kaşınıyordum artık dayanamıyodum doktorum da bebekte sorun görmedi 2 hafta önden gidiyordu zaten aldı hemencik