Nurdan11_ Yagmrklc12 canım pıhtılaşma varsa kullanman gerekli aksatmadan. Bi eczaneyle anlaş. Zaten doktor rapor yazıyor bu iğnelere. Bana rapor yazdı. Bende bi eczaneyle anlaştım. Bitiminde gidip alıyorum
Sec3012 Eğer pıhtılaşma sorununuz varsa her gün kullanmanız gerekir aksatmayın gerekirse eczaneden ücretli alın yazdırınca paranızı geri alıyorsunuz ben öyle yapmıştım birkaç kere
mucizebebegimmm Yagmrklc12 öncelikle sabit bir eczaneyle anlaşın. Zaten kan pıhtılaşmanız varsa kadın doğum uzmanına rapor çıkarttırırsınız. Rapordan sonra da aile hekimine yazdırarak ücretsiz alabilirsiniz.
Nsvxgxh Pıhtılaşma varsa doktorun direk yazıyor rapor doğuma kadar kullanman gerektiği için ama 3 ay falan kullanacaksan rapor yazmıyor sağlık ocağından bittikçe reçeteye yazdırıyorsun. Doktorunla konuşursan en doğru bilgiyi alabilirsin.