Halimbey Yenidoğan için dahi aparat var bildiğim kanguruya koyulan internetten bakabilirsiniz ama zararı var mıdır bilmiyorum üstte kalsın yine de
holly nilsmomy ben geç gördüm kızım 3 4 aylıkken aldım .. bu markaydı fiyatı biraz artmış o zaman 170 TL falandı . Bnce güzel bişey evde bile kullanırsınız
birminnosannesi_ Ben sling alacaltım aşırı pahalı geldi kanguru aldım onun yerine 2. Elden aldık bide tertemiz 6-7 ay kullandım
birminnosannesi_ Hala daha kullanıyorum bebek arabası servise/otobüse sığmıyor bazen katlansa bile kanguruyla gidiyorum bende yolculuklara