Ben hamileliğimin başında belirsiz süreçlerden geçmedim direkt yüksek betayla bebeğimi gördüm bilmediğim için sorucam size.
Bir arkadaşımın adetinden 5 veya 10 gün geçmiş tam hatırlamıyorum. İki kere beta için kan vermiş biri 7 biri 12 çıkmış. Dün aniden kanaması oldu acile gitti bakmışlar kese var henüz bebek yok. Doktor biraz sert konuşmuş bence cok ümit bağlama hamileyim diye sevinme boş gebelik gibi duruyor falan demiş kız çok üzülmüştü. 8-9.haftaya kadar bebek görünebilirmiş diye burada birkaç kere okumuştum yani ümit var mıdır sizce yoksa gerçekten boş gebelik mi