2 . Doğumum 1. Bebeğimle arasında 13 ay olucak Allah’ın izniyle şuan 31 hafta 3 günlük sezeryan olduğum için son aylarda dikişlerin açılabilir dediler ve bana herkes 2. Sezeryan çok zor oluyor diyorlar tecrübenizi paylaşırmışısınız ben ilk sezeryan da hemen ağaya kalktım toparladım hiç yatmadım