Kızçelerim bir maruzatım var, ben istanbuldayım tedavi gördüm çok şükür şimdi hamileyim. Anneannemin bir komşusu var pek bilgili değiller durumları da çok iyi değilmiş, annem ordayken konu geçmiş benim kızda tedavi gördü falan diye bir umut istanbula gelsin istemişler de malum bu tedavi işlerinde sürekli gidip gelmek gerekiyor. Edirne de kadın doğuma gitmişler bir şey yok deneyin deyip göndermişler. Edirnede olan arkadaşlar bi yardımcı olabilir misiniz orda tıp fakültesinde falan kısırlık bölümü var mı süreci nasıl ilerletebilirler. Çocuk özlemi çekmiş biri olarak yardımcı olmak istiyorum aklıma siz geldiniz burda büyük bir aileyiz sizin yönlendirmenizle onlara yol göstermek istiyorum 🌸❤️