kizannesii17 Bi kere gittim bu gebeligimde henüz ikisine de takipli olmak iyi olur diye Fikriye li biseydi ama beğenmedim çok soğuk 15. Haftada cinsiyet sordum cemkirdi resmen çok erken bilmem ne diye nur gözde külhan var halime açar var onlarda çok iyi