kızlar 38+1 haftadayım iki hafta önce doktor 2cm açıklık var demişti . Bugün baktı 4 , 4,5 a yakın açılman var dedi hiç sancım yok bu arada . Bu hafta doğum olur dedi ne yaptıysan devam et çok iyi gidiyorsun dedi. Perşembe de gel 5 cm açıklık olduysa yatışını yapalım dediler . Benim sorum burda hep yazıyorlar 2cmle 3 le yatış yapılıyor beni eve göndermesi normal mi ?