Oznur_ece65 ben. 35 haftama geldim bile inşallah sizinde tutar bebeginiz olur agır kaldırmamaya bakın yukarılara uzanmayın ben dayanamayıp test yaptım ama her zaman tabiki tutacak diye birşey yok nasip kısmet herşey inşallah tutmuştur on beşinci günün sonunda ben doktora kontrole gitmiştim siz isterseniz direk kan testi verin betanız 10 un üstünde cıkarsa zaten olmuştur