3babyannesy 32 haftadyim karnım çoğu zaman yamuk duruyor elips şeklinde fln bebiş pozisyonundan dolayı sanırım sizinde başınıza geliyormu bir taraf uzun bir taraf basık degisk şekilde
Dilara556 3babyannesy 38+3 deyim bebek hep solda bir taraf şiş bir taraf basık duruyor bebek toplanıyor ondan canım
Eldgrn 3babyannesy dışarıdan pek belli olmuyor ama ben fark ediyorum bebeğim sol tarafta sol taraf daha yukarıda sağa göre daha şiş yattığında veya ayakta olduğumda dikkatli baktığımda fark ediliyor
Deletedmom_116 3babyannesy 18 haftalıgiz bazen bebiş toplaniyo bibtaraf benim karnimda yamuk duruyo😂😂