irem-52 benimde Temmuz başı ben yarım kol da aldım uzun kolda ama cok kalın değil tulum olarak aldım ilk doğduğunda uzun giydirmeyi düşünüyorum üşüyebilir. Evde ısıya göre yarım kol giydiririm akşam uzun. Ama bilemiyorum benimde ilk bebeğim yiğenlerim Haziran temmuzda doğdu hep kısa giydiriyorlardı😄 bende ne yapacağımı düşünüyorum