asena0609 Kızlar 38+0 haftalık hamileyim sigortam bitmiş abimin dükkanında sigorta girişi versem bişey olur mu hamileyim çalışıyo gözükebilir miyim?
Edafmo Canım bildiğim kadarıyla 37den sonra zaten her türlü çalışamaz raporu alıyorsun, yani giriş yapsan bile doğum parası alamazsın artık