Kızlar bugün kontrole gittim 16+3 olduk çok şükür ama doktor önce kanaman var mı hiç diye sordu yok dedim bu zamana kadar da hiç olmadı maşallah. Bebeğin eşinin yanında kanama alanı oluşmuş ama sınır çizmiş dedi yani öylece duruyor. Progestan fitil kullanıyorum tedavi ile hamile kaldığım için. Ekstra bir şey yapmak gerekir mi veya riskli bir durum mu? Hep evdeyim çoğunlukla uzanıyorum yatıyorum🙇🏼♀️🙇🏼♀️