Kızlar ben daha önce yazmıştım belirtilerim vardı ve rüya görmüştüm. Bunun üzerine sanah test yaptım daha adetime 6 gün var negatif çıktı. Sabah ilk idrarla erken gebelik testi yaptım. Yumurtlama gününün üzerinden bugün 8 gün geçti sizce erken mi davrandım? Benim gibi olup pozitife dönen oldu mu ? Dün belim ağrıyordu çikolata krizleri ve sivilce başlayınca adet olacağım diye bekliyorum ama bugün bir şey yok