Baloglum93 aynen çok şükür inşallah zamanlarını beklerler ya ilk gebelik olunca her şeyden korkuyoruz. Sizde gidin nst de sancı görürse ultrasonla açıklık var mı diye bakıyor açıklık yoksa ilaç veriyor ben zaten progestan kullanıyordum sadece magnezyumu 2 ye çıkarttı ve bol su içip dinlen dedi. Kasılmalar için bol bol su için gidene kadar magnezyum alıyorsanız 2 ye çıkartabilirsiniz rahatlatıyor bunlar