yys canım benim kuzenim yaşadı doğum kontrol hapı içiyordu olmayınca testte yapıp negatifi görünce tarlusal içti hemde 2 kutu yine olmadı sonra doktora gidim dedi gittiki hamile ,Normalde aslında sevmem ben bişey olmaz demeyi doktorda değilim🤷🏻♀️kuzenimin bebeği çok sağlıklı hiç bişey olmadı ama olmazda denmez olurda denmez Allaha dua et canım bişey olmaz inşallah doktorun inşallah yeterli şekilde açıklama yapar