BskSrc Kızlar selam 🌸 ben bebişe aldıklarımı yıkayıp ütüleme aşamasına geçmek istiyorum. Dalin’in ürününü aldım. Kiyafetleri yarım saat kısa programda yıkasam sorun olur mu? yoksa uzun (bebek) programında mı yıkayayım?
Sellmaseellma BskSrc kaç derece bebek programın benimki 60 derece gösteriyor zaten pamuklu oldukları için o programda yıkanabilir ama yeni giysiler ya çok uzunda yıkamana gerek yok bende kısada yıkamayı düşünüyorum kirlendiğinde uzun programda yıkamak daha mantıklı
Edafmo BskSrc ben 39 dk kısa programda yıkadım canım. 30 derece 800 devir. Zaten lekeli değiller, uzun programda yıkamaya gerek yok diye düşünüyorum
Pamukbebegimm BskSrc kısa veya uzundan ziyade derecesi önemli.60 riskli olabilir sonuçta ilk defa yıkanacak en ufak solan birşey bile bütün kıyafetleri mahfeder.30 veya 40 derece yeterlidir.Deterjan olarakta Dalin sıvı deterjan ve yumuşatıcı kullanmıştım oğlumda şimdide aynılarını alırım sanırım
[silindi] BskSrc daha hiç giyilmemiş nasılsa diye kısa programda yıkamayın bence. Asıl ilk kıyafetler ne tozlu ortamlarda üretilip bize geliyor 😅 ben 40 derecede uzun programda yıkadım bolca durulamasıda var. Granül sabun ile yıkadım içerik olarak temiz olanları araştırın ☺️
MAG Ben 30 dk ya attım çok araştırdım deterjan konusunda : unı baby nın yenidoğan sıvı çamaşır sabunu olan sarı renkliyi aldım memnun da kaldım kokusu yok bebek gibi kokuyor , ayrıca green clean ın 4’ lü setini aldım biberon temizleme falan da var içinde öneririm instagramda herkes önerıyor bu markayı .
Lunaaa92 Ben baby me deterjan aldım e bebekten, onu da öneriyorlar, henüz yıkamadım ama normal sabun gibi kokuyor, bebişimin kıyafetlerini de 30 da yıkayacağım kısa programda, zaten yeni kıyafet tozu pisi gitsin yeter ☺️
Edafmo Elif2296 ben 27de başladım, 30da bitti. Yavaş yavaş yaptım, hiç acele etmediö iğneden ipliğe herşeyi bitirmem 3 hafta sürdü tek başıma olduğum için
Sellmaseellma BskSrc ben life by fakir aldım ebebekten diğerleri aşırı derece ağır kokuyordu bunun hoş bi kokusu var bitkisel
Anne980 Green clean’i aldım deterjan ve yumuşatıcısını aldım. Bebek programında 60 derecede 3 saat yıkandı.
RABIAOZK Uzun programda 40 derecede yıkamak en sagliklisi durulamasi fazla olan program olursa daha iyi durulanir ve kalinti kalmaz
Pamukbebegimm BskSrc tercihinize bağlı ben çok azda olsa koyuyordum kimileri yumuşatıcı hiç kullanmıyor ama ben yumusaticisiz çamaşır yikayamiyorum
kitapkurdu BskSrc 40 derecede 30 dakika yıkıyorum ben. 60 derece uzun programlar çok yıpratıyor kıyafetleri. Sık sık yıkayacağımız için 40 derece yeter
Dilkup Bence yikama derecesi önemli degil mikroplari kirilmasi icin ütü yaparsaniz kisa programda yikayabilirsiniz