mrsozturk 5 haftalık hamileyim. Tsh değerim 4,15 çıktı tiroid ilacına başlandı. Bebeğime şu an bir zararı olur mu? Lütfen yaşayan varsa yazsın moralim çok bozuk
_almirasmom mrsozturk ılaca baslandıysa dusuyor o korkma ılerleyen aylarında dozu yukseltır doktor bı sure sonra dusuk doz da kullansan gene yukselıyor 1.5-2 sene olcak bende hala kullanıyorum su ılacı ama gebelıkte dusse bıle bebek buyudukce gene ılerlıyo daha yuksek dozlra gecıyo doktorlar :)
Aysenurozs mrsozturk canım korkmana gerek yok benimde en baştan beri yüksekti ilaçla düşüyor ayda bir tahlil istiyorlar zaten ona göre doz arttırıyorlar eğer düşmezse. Sadece sabah aç karnına kahvaltıdan yarım saat önce al ve unutma içmeyi🌸
poyrazin_annesi28 mrsozturk Ben de 5 haftalıkken kullanmaya başlamıştım şuan düştü ilaçla Allah’ın izniyle bişey olmaz 😊
mrsozturk Dorukkusumm geç kalmış mıyımdır başlamak için? 5. Haftada öğrenebildim. Siz kaçıncı haftada öğrendiniz
mrsozturk _almirasmom çok geçmiş olsun size de. Ben geç kalmış olmaktan korktum biraz açıkçası. Bugün başladım ilaca daha
Dorukkusumm mrsozturk ahh kuzum geç kalındıysa bana geç kalındı 30.haftadayım daha Aralık ayında tahlil alıpta baktılar 1 aydır ilaca başladım bende.
snm-ekr1 mrsozturk korkmana gerek yok ben 9.haftada ilaç başlamıştım benim daha yüksekti.doktor bu seviyeler bebeğe zarar vermez ama biz önlem amaçlı ilaca başlıyoruz demişti.
mrsozturk Aysenurozs yaaa içim biraz da olsa rahatladı gerçekten. Sabahtan beri ağlıyorum moralim bozuldu bir şey olacak diye
_almirasmom mrsozturk hyr gec kalmıs sayılmazsınız ben ılac kullanmama ragmen 6 haftalıkken dahılıyeye bı troıtlerıme baktırayım dıe cıktım 4.7 cıktı aklım durdu ılac kullanmama ragmen nasıl oluyo bu demıstım😄
Aysenurozs mrsozturk ağlama canım bebeğini strese sokarsın daha çok yeni zaten. İlacı düzenli kullandığın sürece düşecek zaten merak etme mesela ben ilk başta levotiron 25le başladım bebek büyüdükçe genelde değer yükseliyor sonra baktık yükseliyor 50ye çıktık şuan 34+3 üm 2.6 larda ama sınır 2.5 olduğu için haftanın 5 günü 75 2 günü 50 kullanıyorum ayda bir tahlil yaptırır ona göre ayarlar zaten tedirgin olma üzülmene gerek yok bu çözülebilecek bir problem
Aysenurozs mrsozturk ben hamile kalmadan tahlillerimi yaptırmıştım 2-3 ay önce 2.5 çıkmıştı gebelik düşündüğüm için doktor önden 25lik olarak kullandırmaya başlamıştı
glnrmom mrsozturk ben de kullanıyorum 4,35 ti en son değerim haşimato hastasıyım 75 mg lik ilaç kullanıyorum bugün kan verdim değerim düşmemişse 100 mglik ilaca başlatacak. İlacı düzenli kullandığın sürece hiçbir sorun olmaz Allah’ın izniyle
Aspenya44 mrsozturk tatlım moralin bozulmasın . Ben tiroit hastasıyım tsh im 18. Önemli olan ilacını düzenli kullanman hiçbir sıkıntı olmaz ins. İçini ferah tut. Bebek anneden tiroit hormonunu aliyir zaten icligin ilaç sana kalıyor demişti doktorum. Ama ilacını düzenli kullanmalısın aç karnına ve 20 dk sonra yemek bu çok önemli. Birde çoğu tanıdığım hamilelikte troiti oldu dogurunca geçti ins seninde oyledir
Nurr_22_22 mrsozturk ilacı kullanmazsanız sorun olabilir bende kullanıyorum şükür değerlerim yüksek değil tedbir amaçlı tedavisini görüyorum sadece ihmal etmeyin ilacınızi ve düzenli tahlil yaptırın değeriniz düştüğünde ilacın dozunuda düşürür doktorunuz
Gul_gg mrsozturk bir şey olmuyor korkma bende kullanıyorum 14. Haftadan beri şuan 36. Haftayız bir sıkıntı yok değerlerim gayet normal ama 25 mg kullanmaya devam ediyorum.