Aleynaa09 Kızlar göğüs kapakcıkları gerçekten işe yarıyor mu ne gibi olumlu şeyler yansıtıyor memnun olanlar var mı varsa marka önerebilir mi 🤗🤗
Fulyag Aleynaa09 ben gümüş kapak kullanıyorum henüz çok fazla etkisini görmedim ama ciddi anlamda çatlama yaşamadım 34. Haftadan itibaren lansinoh krem kullandım onun daha çok etkisini gördüm diyebilirim ilk emzirdiğim günler hafif çatlayıp geçti hemen
Seda_Kptn Emzirirken yara olmasın diye silikon meme uçları var sanırım ondan bahsediyorsunuz bence gerek yok göğsünüze soğan sürüp daha sonra silip bebeğinizi emzirebilirsiniz işe yarıyor ve yara olmuyor
Seda_Kptn Msalbyrk saatlerce kalmıyor ki 🙂 bi iki dakika tutup sonra siliyosunuz o yüzden fazla kokusu olmuyo veya emzirdikdikten sonra yapıp silip bi sonraki emzirme saatinde sorun yaşamamış olursunuz
Seda_Kptn Msalbyrk haklısın tabi soğanı hiç sevmeyen insanlar neler yapar bilmiyorum 😀 ama sürekli de uç kullanılamaz yani çoğunlukla meme uçları olmayan annelerin kullanması öneriliyor