Burcu7260 kesinlikle önermem gitmeni işimi yapıyım yollayım derdinde aramızda bir münakaşa geçmedi çünkü ben alttan aldım bana konuşmasına cevap verseydim illaki kavga ederdim kendisiyle, geçen post açtım hatta kapı önü bom boştu kimse yoktu muayene saatimden önce ordaydım eşimde 5 dk gecikti ben kayıt açtım leyla hanım eşim 5 dk ya geliyor gelsin öyle gireceğim dedim tamam dedi kendi içerde telefonla konuştu yemek yedi takıldı 10 15 dk geçti artık eşini bekleyemem gel muayeneni yapalım dedi bende mecbur tamam dedim muayene esnasında zaten eşinin göreceği birşey yok, onun görevi seni buraya getirmek, dedi bende bebeğini görecek nasıl görcek bişeyi yok dedim ultrasonu hızlıca kaydırarak ki ben bile göremedim bebeğimi doğru düzgün toplasan 3 dk bakmadı ultrasonda bak burda işte duruyo bebek nereye gidicek zaten 2 ay sonra kucağınızda gibi konuştu bende hep tamam tamam dedim muayene bitmeden eşim geldi odaya girdi eşime seslenerek geç kaldın artık bidahakine gelmene gerek yok dedi içimden neyse dedim çok sinirlendim eşimde bozuntuya vermedi güldü geçti ama çıkınca farkettim üzülmüştü babası sonuçta tabiki görmek isticek biz oraya giderken hep yolda bebeğimizi görücez bugün diye sevinçle gidiyordu adam.
Bu muayene sonu biz şeker yüklemesi yaptıkmı sana dedi hayır dedim yapalım o zaman dedi farketmez dedim yaptık sonucuma bile bakmadı mesaj attım leyla hanım sonucuma bakarmısın rica etsem dedim görüldü yaptı kadın şeker sonucuna bile bakmadı bana kalırsa değecek bir doktor değil 660 tl muayene ücreti olmuş 660 tl nin 1 tl sini bile haketmiyor