Yani bence hissedemezsin, hadi seni geçtim eşin hiç hissedemez canım. Ben hissetmeye başladıktan 2-3 hafta sonra eşim hissetmeye başlamıştı ki 19-20li haftalardan bahsediyorum. 30 haftalık bir ikiz annesi olarak söylüyorum hissetmediğin günlerin tadını çıkar 😂😂 şimdi benimkiler mübarek bi alttan vuruyor bir üstten neye uğradığımı şaşırıyorum can acıtıyolar valla 😇😇😇 her haftanın dönemin bambaşka güzellikleri var birkaç haftaya hissedersin zaten