Semanur27-K Ya yok muş 2,30 çıktı kan doktorum bekleyelim demiş sende yapma canım benden sana tavsiye insan umutlanıyor yapma testler gerçek değil iğnenin etkisi şuan yıkıldım yapma bak adetini bekle seni anlıyorum dayanamıyor insan ama yapmamaya gayret göster