Selam kızlar 25+3 haftalık hamileyim dün akşamdan beri karnıma kramp giriyor gece çok zorladı parol ağrı kesici içtim hafifledi Sonra uyumuşum ara ara giriyor şu an sadece ecavit ve Damla kullanıyorum ayın 24′ünde doktor kontrolüm var internetten biraz araştırdım böyle ağrılar için doktor magnezyum desteği yazıyormuş randevuma daha var acile ya da sağlık ocağına gitsem hamile olduğum için magnezyum yazar mı ya da eczaneden kendim danışıp alsam yani illaki doktorun mu yazması gerekiyor kontrol günüme zaman olduğu için sizlere sormak istedim