biz hastane seçiminde gitmiştik. Fazilet hanımla görüştük kendisi kapalı bir doktor ve bizim için önemli bir durum değildi fakat fazilet hanım bize öncelikle muhafazakarlığı ile ilgili ön konuşma yaptı ki çok saçmaydı. kapalı hiçkimseye önyardım olmadığı gibi böyle saçma bir konuşmanın neden gerçekleştiğini anlamadık bile. zaten rahatsız olsaydık kendise randevu almazdık. çok soğuk geldiği için biz tercih etmedik. kendisinin diğer doktorlardan daha fazla hastanede ayrıcalığı oluyor. eğer onun hastası iseniz fazilet hanım hastaları için ayrılmış odaları seçebiliyorsunuz.