Evinamin031120 37+0 dayım doktorum 1 cm açılma var dedi bebek kanalda ve hafif sancım var sizce tahmini ne zaman doğum başlar doktorum eve yolladı da tedirginim ve heyecanlıyım 😍
beyzzsenturkk Evinamin031120 1,5 haftadır1 cm acıklıkla geziyorum 😂 kisiden kisiye degisiyor acıklık olunca hemen doguran da var haftalarda öyle gezen de
Cnsozdmr Evinamin031120 açıklık olduğunu muayene edip mi anlıyorlar yoksa suyunuz falan m geliyor? hissedilen bişey mi veya ilerlerse nasıl anlıyorsunuz acaba? Merak ettiğim bi konuydu bulmuşken sorıyım dedim😊
Evinamin031120 beyzzsenturkk egzersiz falan yapıyor musun canım doktorum pilates topuyla egzersiz yap açılır dedi
Evinamin031120 Cnsozdmr valla korkutmak gibi olmasın ama doktor dirseğine kadar kolunu sokup söyledi 😂😂 bir de ultrasonda bebeğin çok asagıda olduğunu gördü tahmin edip baktı
beyzzsenturkk Evinamin031120 yürüyüş hurma falan deniyorum ama hepsi bu kadar cok zorlayınca kalcam kitleniyo kendimi tasıyamıyorum😂
beyzzsenturkk Evinamin031120 bişeyi çok isteyince olmuyomus gerçekten bana erken dogum olur şöyle böyle dediler sürekli 38 olduk aha simdi ne gelen var ne giden tık yok akışına bıraktım artık turşusu kurucam icimde 😂