didemmmm1705 Güzel anne adayları hamilelikten önce dişlerim sorunluydu sürpriz olunca çekim yaptıramadım. Artık çok ağrıyor. Ve çekim olacak dayanamıyorum parol karanfil fayda etmiyor 🥺 Gebelikte gidipte çekim vs yaptıran var mı??
madirustamova didemmmm1705 hiç merak etmeyin benim de 5.ayımda 20lik gömülü dişim çekildi,hiç sorun yaşamadım. Gerçi dişimi çeken hekim-eşim 😅belki de o yüzden daha rahattım. Doktorunuza güvenin,stresle ancak kendinizi yorarsınız.
Gzmgkhn Çok geçmiş olsun, 36. Haftamdayım yaklaşık 1 ay önce 2 tane yirmilik diş çektirdim doktorumun izniyle. Herhangi bir sorun da yaşamadım çok şükür. didemmmm1705
didemmmm1705 Gzmgkhn çok geçmiş olsun 🥺 bende perşembe izin alıcam dr dan cuma gideceğim dişçiye ama korkuyorum işte uyuşturdukalrı ilaç zorlamıyor dimi
didemmmm1705 Gzmgkhn içim rahatladı Allah razı olsun sizden 🤲❤️ Sağlıkla kucağınıza almaya nasip etsin rabbim ❤️
TTtutku didemmmm1705 çok zorlanırsanız korkmayın gebelikte daha tehlikeli apse yaparsa sinire zarar verirse daha kötü
didemmmm1705 TTtutku 1 den fazla olunca bu da beni korkuttu açıkçası hakkımızda hayırlısı inşallah ❤️
Ceren41 bende dis cekimi yaptırdım üçüncü trimestere girmeden önce . benim dis etimde fistül oluşmuştu antibiyotik kullanmadan dis cekimi yaptılar cekimi yaparken tam anlamiyla uyuşturmadi bende oda fistulden kaynakli ama dayanilmayacak bi aci değildi
didemmmm1705 Ceren41 ağrı hep çekeceğime bi kaç gün iyileşme derim gerçekten Allah kimseye vermesin Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim ❤️