hkozduran bende yeni öğrendim hamile olduğumu 125 çıktı beta, pazartesi tekrar kan vereceğim yükselecekmi diye bakacağız dedi doktor. Bahsettiğiniz belirtiler bende de var, Progestan başladı doktorum onun yan etkisi diye düşünüyorum baş dönmesi mide bulantısı karın ağrısı halsizlik hatta iştahım da hic yok zorla yemek yiyorum 4 yaşında kızım var ona hamileyken hic böyle şeyler yaşamamıştım