Ozge1177 Kızlar depend bezden kaç kiloya kaç beden alınmalı acaba alan ya da kullanan yardımcı olabilir mi
Prenses_im47 Ozge1177 ben şu an 79 kiloyum 38 haftalık gebeyim XL beden aldım denedim rahat geldi kilot gibi ztn
SebnemRasit Ozge1177 ben 98 kiloyla girdim doğuma çıkınca göbeğim indiği halde L iyi oldu teyzem 88 le girdi 73 le felan çıktı oda L giydi yani M dar olur doğuma kadar 70 olursun büyük olsun rahat olur dar olursa sıkıntı olur
SebnemRasit beyzaumayy ben 98 le girdim doğuma ama vücut orantısı önemli karnın normla de de çoksa eğer XL iyi olur
Emomm Ozge1177 68 kiloyla hamile kaldım. 76 kiloda doğum yaptım. L beden almıştım. Çok rahat ettim. Memnun kaldım. Bir paket yetti