Kubukargl ortanca oğlumda wee marka kullandım bende bir yandan emzirip diğer yandan sağım çok zor oluyordu kollarım dahi ağrıyordu benimde şimdi mochi duydum ama bilgim yok kullananan varmı acaba . Formum çok rağbet görmemiş ama inşallah kullanıp memnun kalanlar dönüş sağlar