Kzlar ben cok agır 2 kez hastalandım ilk adeno sonra nfluenza oldm ikizlere hanileym 3 gün 40 derece atesim oldu. Cok dua ettim bebeklerime biley olmasın diye cok sukur geçti o günler bende sürekli parol serum baglattım baglatmasam ölücem dedim zangır zangır titryordum ates nedir bilmeyen ben 40 i indireemdik bi süre. Cpk sukur bebeklerim karnmda hala haraketliler doktorum bile cok endişelendi bi ara.