Merhaba hanımlar bu ay klomen ve çatlatma iğnesi ile hamile kaldım PCOSum var değerim 48 saat arayla az arttı ve bugünde zaten regl olmaya başladı yani değer düşüyor büyük ihtimal kimyasal oldu bu 7.aydi şimdi 8.aya girdik gerçekten çok yoruldum ya her ay her ay aynı bekleyişler ilişkiye girmeler umutlar ağlamalar üzüntüler sürekli vajinal kontroller yinede çok şükür hamile kalabildiği mi öğrendim en azından içim rahatladi ama şimdi tekrar hamile kalıp tekrar kimyasal olurum diye korku olmaya başladı Allahım herkese en hayırlı zamanda hayırlı sağlıklı hamilelik nasip etsin 🙏